17 Mayıs 2018 Perşembe

Cora Carmack – Losing It Serisi


Losing It Serisi




Not: Okudum. 

8 yorum:

  1. yani aşk romanı mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş. Kapaklara bakınca bilmeden aldım diyemem de :)

      Sil
  2. sade sevimli :) bak özden ak da şöyle işteee :) özden beyaz özden ak yani özünden ak, o özden ak biri der gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek adım. Ama beni çok iyi ifade ediyor.💚

      Sil
  3. Aşk romanları her yerde ya...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinden olacak ama en çok okuduğum tür olarak evet çoğunluk 📚

      Sil
  4. İlk defa kitabını okudum ama diğerlerini henüz okuyamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klişe olsa da akıcı yazılmış bir seri. Aslında idi sanırım en sevdiğim. Emin olamadım uzun zaman oldu.

      Sil