2 Mayıs 2018 Çarşamba

Demet Baykal - Bakış Açısı


Basım Tarihi: Mayıs, 2017

Yayınevi: Uyanış Yayınevi

Sayfa Sayısı: 128

Konusu:

Kitabım ilginizi çektiyse, değişim zamanınız gelmiş demektir.

Emir kipi kullanmadan da, bir kişisel gelişim kitabı yazılabileceğini göstermek istedim.

Bana yapay ve itici gelen, "Söylediklerimi yapın!" yaklaşımını kullanmayarak, öğretileri olay örgüsü dahilinde işledim.

Geliştim, değiştim bu yolculukta. Uzunca bir eğitim döneminden geçtim.

Uyanışımı, içsel arınma ve bilgilenmenin açığa çıkardığı; idrak ve farkındalık hâli sağladı.

Şafak söktü, işte şimdi sizlerle paylaşma vaktidir.

Kitabın ana karakteri Devran'la beraber, Ruhsal Aydınlanma Yolculuğuna Hazır Mısınız?

Uluslararası Yaşam Koçu Demet Baykal, sıra dışı bir kurgu ile sizleri;

Evrenin Çekim Yasası

Rüyaların Gizli Şifreleri ve Astral Seyahat

Kuantum Olumlama Teknikleri

Evrenin İşaret Dili

Mucizeleri Hayatımıza Çekmek

Doğru Şekilde İstemek

Zihinsel ve Ruhsal Seçimlerimiz

İlâhi Rehberlik ve Tekâmül

Kimlik Arayışı

Ölüm Anlayışı ve Ruh Göçü

Sezgilerimiz ve Tevafuk

İnançlar ve İnanışlar konularında, Bakış Açısı geliştirmeye davet ediyor.

"En kusursuz plan; bizim planlayamadığımızdır."



Yorumum:

Uzun zamandır okumayı planladığım bir kitabı bitirmiş bulunmaktayım. Öncelikle kitap tanıtım bloguma/siteme çıkan yeni kitaplara bakarken karşıma çıkmıştı ve konusu beni çekmişti. Evrenin çekim yasası, rüyalar, astral seyahat, reenkarnasyon, dejavu (bu son iki konu okuduktan sonra içinde bulduğum) vb gibi konularda bizi bakış açımızı geliştirmeye davet ediyor.

Zaten eskiden beri bu konulara ilgim olup, 1990’lı yıllarda çıkan Bilinmeyen dergisini hiç kaçırmadan okumuşumdur. Astral seyahat özellikle sanki görünmezlik pelerini giymiş gizli bir kahraman olmak gibi gelir bana. Ya da dejavu. Birkaç dejavu anım bile vardır ki, artık sebebini biliyorum. Rüya konusuna hiç girmek istemiyorum. Çünkü son altı yıldır ne kimseden rüya dinliyorum ne de gördüğüm rüyaların anlamına bakıyorum.

Anlatmak isteyen olursa bana rüya anlatmayın lütfen deyip konuyu değiştiriyorum.
Neyse gelelim kitaba. Ben açıkçası kişisel gelişim olarak adlandırmazdım kitabı. Çünkü onlarda bir motivasyon yapabilirsin ha gayret durumu oluyor. Ben bu kitabı bir ruhsal gelişim kitabı olarak adlandırmak isterim. Bunda aydınlan, kendini keşfet, yoluna devam et durumu var ki bence bu çok daha güzel.

Açıkçası kitabın bir olay kurgusunun bir kahramanının olmasını beklemiyordum. Bu çok hoş bir sürpriz oldu. Genelde bir kitabı gözüme kestirdiysem yorumları çok okumamaya gayret ederim.

Her şeyin bir rüyayla başladığı, kahramanımız Devran’la beraber o kendi yolunu aydınlatmaya çalışırken bizim kendi yolumuzun da aydınlandığı akıcı, merak uyandırıcı ve bir değil birkaç kez okuyabileceğiniz bir kitap Bakış Açısı. Özellikle Seda ve onun hayatı beni son derece etkiledi.

İkinci kitabın çıktığını dün öğrendim ve hemen sipariş verdim. Aklımdaki sorulara var çünkü.

Bir alıntı:

“Bağışlayamadığın insanla aranda bir enerji bağı oluşturmuş olursun. Bu negatif enerji bağı aynı frekanstaki diğer insanları ve dolayısıyla da olayları yaşamına çeker. Önce geçmiş hatalarını, sonra, affedemediğin herkesi bağışladığın zaman; ruhun özgürleşecek, yüklerinden kurtulacak.”

(Çok fazla yük taşıyoruz sanırım içimizde)

2 yorum:

  1. hımm okuyabilirim bunu keyif için, pek seviyom bu tür konuları, biraz da yazıyom zaten bu konularda, kitaplarımda yazdım oldukçaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyacağım. Hatta Yani! ye bugün başlıyorum.

      Sil