16 Mayıs 2018 Çarşamba

Diana Gabaldon – Outlander Serisi


Outlander Serisi








7,5) The Space Between (atlandı)


8,5) A Leaf on the Wind of All Hallows (büyük ihtimalle basılmaz)

9) Go Tell the Bees That I Am Gone 

Not: Seriyi çok büyük hevesle ilk 5 kitabı çıktıktan bir zaman sonra aldım. Ben okurken 6. ve 7. çıktı onları da aldım. Ama peş peşe okuduğum için 5. kitabın ikinci kitap kısmında takıldım kaldım. Şimdi seriye baştan mı başlasam kaldığım yerden mi devam etsem bilemiyorum.

Bu kitap serisini özellikle birinci kitabın bir sahnesi çok hoşuma gittiği için almıştım. Kadın henüz geçmiş zamana gitmemiştir. Kocası dışarıdan eve gelirken kadını dışarıdan gözleyen bir adam görür. İskoç. Geri dönüp baktığında adam yoktur. Bu sahneyi okurken çok beğenmiştim ama dizisini seyrederken çok boş önemsiz gibi geçiştirdiler. İşte o yüzden kitap mı film mi diye sorulduğunda hep kitap derim. Benim iç dünyamı hareketlendiren kitap çünkü. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder