16 Haziran 2018 Cumartesi

Cindi Madsen Kitapları


Cindi Madsen Kitapları


7 yorum:

  1. Devrik Cümleler blogundan buraya geldim. Blogunu çok sevdim. Özellikle Seri Bilgileri kısmına bayıldım. Sonra bir baktım takip de ediliyormuşum. Bu kadar geç kalmak tamamen benim hatam. Yeni yazılarını dört gözle bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Böyle geri dönüşler çok mutlu ediyor. İstediğin bir yazar olursa öne çekebilirim. Diğer yerime de bakabilirsin. Buraya yedekliyorum düzenleyerek. www.hayatkitaplaguzel.com

      Sil
  2. hiç bilmiyoms aklımda olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aldım kitapları rafımda sırasını bekliyor.

      Sil
  3. https://devrik-cumleler.blogspot.com/2018/06/soz-dinlemez-kalbim-candace-camp.html

    baksan yaaa okusan yaaa, bir şirin arkadaşımızın yazısısıııı :)

    YanıtlaSil
  4. Bende tüm kitapları var. Aşk Bir Masalmış kitabını okuyabildim ama tatilde yanıma alıp bitirebilirim seriyi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil