23 Haziran 2018 Cumartesi

Sabrina Jeffries – Hellions of Halstead Hall Serisi 6 – Öyle Bir Geceydi ki


İngilizce Adı: Twas the Night After Christmas

Seri: Hellions of Halstead Hall Serisi 6

Basım Tarihi: Kasım, 2014

Yayınevi: Epsilon

Sayfa Sayısı: 384

Çeviri: Zeynep Okan

Konusu:

“Lordum. 

Münasebetsizliğim için beni bağışlayın ama annenizin çok hasta olduğu konusunda sizi bilgilendirmem gerektiğini hissettim. Çok geç olmadan onu görmek istiyorsanız, bir an önce buraya gelmelisiniz. 

                                                                                 Saygılarımla, Bayan Camilla Stuart.”


Devonmont Kontu, Pierce Waverly, hayatını annesine düşman olarak geçirmişti. Ancak Leydi Devonmont’un yeni refakatçisi Bayan Camilla Stuart ona annesinin ciddi bir hastalıkla savaştığını söylediğinde, Pierce’ın eve geri dönmekten başka seçeneği kalmayacaktı.

Eve geldiğinde, bu sevimli dulun onu Noel için annesiyle barıştırmak amacıyla kandırdığını öğrenen Pierce, “şartları” yerine getirilmezse gideceği tehdidine başvurmak zorundaydı.

Bir yandan Camilla’yı baştan çıkarmaya çalışır, diğer yandan da geçmişinin acı hatıralarıyla yüzleşirken, Pierce kendi merhametinin sınırlarını keşfedecek ve aşkın en soğuk kışlarda bile alevlenebileceğini öğrenecekti.

"Bu etkileyici, akıcı ve canlı hikâye birçok şaşırtıcı ve göz yaşartıcı konuyu birbirine bağlıyor."
-PublishersWeekly

2 yorum:

  1. ooo kontlar felan müthiş geceler, zevklidir tabii okumasıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu okudum mu okumadım mı bilemedim. Okudum gibi. Belki.

      Sil