13 Ağustos 2018 Pazartesi

Charlaine Harris – Sookie Stackhouse Serisi 9 – Peri Ölüsü


İngilizce Adı: Dead and Gone

Seri: Sookie Stackhouse Serisi 9

Basım Tarihi: Kasım, 2012

Yayınevi: Artemis

Sayfa Sayısı: 368

Çeviri: Deniz Evliyagil

Konusu:

Tuhaf ve seksi garson kız Sookie Stackhouse’a kapılmamanın yolu yok. Bizi de al Sookie! Bizi de!

Louisiana, Bon Temps’da yaşayanlar, vampirlerle ilgili çok az şey biliyor. Kurtadamlarla ilgiliyse hiçbir şey. Tabii herkesin sevgilisi ve her şeyden haberdar -istemeden de olsa- Sookie Stackhouse dışında. Ta ki o güne kadar...

Çünkü, kurtadamlar ve şekil-değiştiriciler kendilerini ölümlü dünyaya ifşa etti.

Ve bunun hiç de hoş sonuçları olmadı. Sookie’nin yakından tanıdığı biri, feci şekilde can verdi. Ancak Sookie’nin katili bulmak konusundaki kararlılığı, karşılaştığı daha büyük bir sorun yüzünden yok olup gidecekti. Vampirlerden ve kurtadamlardan çok daha yaşlı, güçlü ve gizemli bir doğaüstü ırk, savaşa hazırlanıyordu.

Ve Sookie, bu savaşın ortasında, yemin bizzat kendisiydi.

“Şahane... Harris, doğaüstü dünyaları müthiş bir mizah anlayışıyla bizim dünyamızla birleştiriyor.”
-Tulsa World

“Sevgili kahramanımız Sookie Stackhouse için işler kızışıyor. Yalnızca tek bir kazanan olacak.”
-Booklist

“Alışılmış vampir hikayelerine sihirli ve gizemli bir soluk geldi.”
-Houston Chronicle

5 yorum:

  1. ooooo dönmüşsün ve iki gün yazmışsııın yaaa güzel kapaklı güzel isimli kitaplarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vampirli kitap. Bak bunlar listemde eve dönünce ilk fırsatta okuyacağım. Ben bloga döndüm ama hala evden uzaktayım. Bu arada yazlıkta badana boya sekte vurdu yazacaktım blog ama. Yoruldum.

      Sil
  2. Sen kitap yazdıkça benim senin yorumlarını okuyasım geliyor. Çok keyifli okuyorsun, ve okudukların gerçekten insanlara çok fazla alternatif sunuyor. Ellerine sağlık.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yorumu otomatik yayınladım ve panikle sildim. Hoş geldin Vona. Bu benimde eski bir blogumun başına gelmişti. Seni az çok anlıyorum. Üzüldüm.

      Sil
    2. vonaaa son yazımda :) kimse görmedi yorumu şışşşş :) bu yorum bir dakika içinde kendini imha edicek :)

      Sil