30 Nisan 2020 Perşembe

Nisan Ayında Okuduklarım


Instagram hesabım dendenin yörüngesinde paylaşılan gönderidir.

Merhaba, 
#nisanayındaokuduklarım ile karşınızdayım. Geçen aydan iki fazla okumuşum sayı olarak ama geleneksel kolajımı bozmamak için birini eledim kolajda ve profil resmimi koymadım bu sefer. Aşağıdaki liste tam ama.

İşte listem: 
🌻Debbie Macomber - Elveda Geçmiş @epsilonyayinevi 
🌻Ahmet Mithat Efendi - Çingene @isbankasikulturyayinlari 
🌻Sarah MacLean - Tehlikeli Arzular @nemesiskitap 
🌻Hermann Hesse - Knulp @yapikrediyayinlari 
🌻Yaprak Öz - Villa Şakayık @oglakkitap
🌻Janet Dailey - Aşkın Dönüşü 
🌻 Olcay Şeker - Gölgeler @ahbap_kitap
🌻Vicente Blasco Ibenez -Mahşerin Dört Atlısı @isbankasikulturyayinlari 
🌻Jack London - Adem'den Önce @isbankasikulturyayinlari 
🌻Anouska Knight - Sen Gittiğinden Beri @yabanciyayinlari 

Nisan ayı ilk korona günlerine nazaran panik duygumu bastırdığım, ama buna karşın günlük alışkanlıklarımın bozulduğu bir ay oldu. Beslenme alışkanlığım başta olmak üzere, daha tembelleştim, işleri öteler oldum. Şimdi mayıs ayında okullar yine uzaktan eğitimde. O zaman derin bir nefes alıp yeniden yapılanmanın zamanı. 

Mayıs ayı mutlu günlere ulaşacağımız, insan olarak dünya için daha iyiye gitmek için neler yapabiliriz, uygulayabiliriz dediğimiz aydınlanma yaşayacağımız bir ay olsun💕💕💕💕 

Görüşmek üzere 💕

5 yorum:

  1. Maşallah ne kadar güzel dolu dolu bir ay olmuş. Çoğunu instagram hesabınızda görmüştüm Mayıs ayı da bu liste kadar dolu dolu olur inşallah sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. instagram birinci derecede olsa da blogumu seviyorum. Aklıma geldikçe geliyorum. Mesela şu an canım çekti resmen geldim.

      Sil
  2. Benim de uyku sistemi iyice berbat hale geldi. Akşam 6'ya kadar uyku :D Sonra iftarı aç yine uyu. Sahura kalk ve 12'ye kadar uyuma :D Okuma olarak da güzel bir ay geçirmişsiniz, umarım mayıs da güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her zaman sabah insanıydım. O yüzden her gün yine 6-7 gibi uyanıyorum ve kalkıyorum. Sabahları kızımı uyandırmamak için bir köşede kitap okuyup instagram ve blog işleriyle uğraşıp, kitap okuyorum.

      Sil
  3. Bende çok çok diliyorum bunu, ağız tadıyla, bol okumalı ve evde...

    YanıtlaSil