9 Temmuz 2020 Perşembe

Lavinya Öz - Hiçbir Şeyini Bulamayan Adam

📚Merhaba,

Bugün yazarı Lavinya Öz'ün "en neşeli hikayelerim" dediği hikaye kitabıyla geldim.

Ayarsız, Porsuk Kültür, Tmolos, Deliler Teknesi ve Ve edebiyat dergilerinde yayınlanmış olan bu hikayelere yenilerini de eklemiş yazar kitap haline getirirken.

İçinde özellikle kitaba adını veren Hiçbir Şeyini Bulamayan Adam hikayesini çok sevmekle beraber, her birini ayrı ayrı sevdim. 

Hatta gülümseyerek okumamdan dolayı kızımın "bende okumak" istiyorum demesi beni ayrı memnun etti.

Hikayelerde kendinizi, eşinizi bulacaksınız. Komşunuzu, dayınızı, halanızı, kuzeninizi bulacaksınız. Hepsini çok tatlı bir dille bulacaksınız.

Mesela En İyi Sazanlar Burada hikayesini ben bir şekilde yaşadım. Araba Murat 127. İçine binen sayısı iki baba, iki anne 4 çocuk ve bir babaanne. Gidilen yer kaplıca. Neden çok mu gerekliydi, hayır ama çok eğlenceli ve üzerinden 40 yıl geçmesine rağmen tadı hala damaktaydı.

Lavinya Öz'ün kalemiyle tanışmak benim için bir keyifti. Kitap @kitappperisiyim ve @lavinyaoz çekilişiyle geldi bana. ♡♡♡

Görüşmek üzere 🥰

Not: Kitabın içindeki çizimlerde çok tatlı🤍

#hayatkitaplagüzel #dendenak #dendeninyörüngesi #hikayekitapları
#öykükitabı
#hiçbirşeyinibulamayanadam #lavinyaöz #ikinoktayayınevi #kitapyorumu #okudumbitti #tavsiyekitap

1 yorum:

  1. Bu tip başarılı hikayeler sadece mükemmel gözlemcilerin kaleminden çıkabilir sadece. Hikaye okumayı da çok sevdiğimden en kısa zamanda okuyacağım.

    YanıtlaSil