13 Mayıs 2018 Pazar

Nora Roberts – Eve Dallas (In Death) Serisi 5 – Büyülü Ölüm


İngilizce Adı: Ceremony in Death

Seri: Eve Dallas (In Death) Serisi 5

Basım Tarihi: Nisan, 2006

Yayınevi: Epsilon

Sayfa Sayısı: 327

Çeviri: Ayşegül Özkan

Konusu:

Teğmen Eve Dallas, bir meslektaşının ölümünü gizlilik içinde soruşturabilmek için profesyonelliğini, vefa duygusunun ve dostluklarının önünde tutmak zorunda kalmıştır.

Ancak bahçe kapısının önüne bir ceset bırakılınca, bu uyarının kişisel olduğuna inanır ve eşi Roarke ile birlikte, meslek hayatının en tehlikeli cinayetler zincirinin içinde bulur kendini. Attığı her adım, onu kendi doğrularını sorgulamaya ve kötülüğün en baştan çıkarıcı şekliyle yüzleşmeye itecektir.



Yorumum:

Nora Roberts’ın Eve Dallas serisinin tümünü tamamlayabilmiş biri olarak okumasam olmazdı diyerek başlıyorum.

Büyülü Ölüm serinin 5. Kitabı. Aslında 1997 yılında basılmış ama bize gelmesi 9 yıl sürerek 2006 yılında ilk baskısını yapmış ülkemizde. Bendeki ilk baskısı. Sanırım serinin devamının gelmeyeceğini düşünen sıkılmış biri Bizim Sahaf’a satmış. İnternet siteleri http://www.beyazdizi.com. Ben oradan aldım serinin 17 kitaptan 12’sini. Kalan beş kitaptan üçünü kolay buldum. En sona Ölümüne Sadakat ve Ölüm Tanığı kaldı ki son derece zor oldu uygun bir fiyata almak. Sonuç evet uğraştığıma değdi. Nora Roberts okumak her zaman bir zevktir. Sıkılmadan. Heyecanla.

Serinin bu kitabında iki tür cadıyla karşı karşıya geliyor teğmenimiz. İyiler ve kötüler. Ölen bir polis ve ardında bıraktığı sorular, polisin genç bir kız olan torununun da öldürülmesiyle doruğa tırmanıyor. Eve’e konuşmak için yaklaşan herkes Eve yakınlaştıkça cinayetlere kurban gidiyor ve iyice çıkmaza giriyor Eve.

Cadılar, şeytanlar, iblisler, sihir, büyü gerçekten var mı diye düşünürken zorla götürüldüğü kuaförde yavaş yavaş aralanmaya başlıyor Eve’in gözlerindeki sır maskesi. Yüz maskesi sayesinde

Sonuç yine son anda Roarke yetişir ve Eve kurtulur. Sonuçta kurtulacak tabi 47 kitabın 5. Sinde ölecek hali yok ya. Spoiler değildi yani 😇
Görüşmek üzere.

7 yorum:

  1. Ne güzel bir etkinlik. Şimdi elimde yeni bir kitaba başladım. Buna yetişemem ama bir sonraki tura ( eğer devam ederseniz) katılmak isterim. Tebrikler ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay boyunca altı etkinliğimiz var. Sayfamıza bekleriz. Size uyan bir tane mutlaka olacaktır. Gelecek ay C harfindeyiz :)

      Sil
  2. Evet, güzel seçim olmuş. Benim gözümde başarılı bir eser olmuştu kitap...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları seviyorum ama nedense Nora Roberts kitaplarını daha çok seviyorum :)

      Sil
  3. https://devrik-cumleler.blogspot.com.tr/2018/05/olumsuz-olum-nora-roberts-olum-serisi-3.html

    baaak devrik cümleler arkadaşımıız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gittim yorum yazdım. Çok düşüncelisin. Teşekkür ederim.

      Sil