22 Nisan 2018 Pazar

Nora Roberts - Love by Design: Jack's Stories Serisi 2 - Büyülü Plan


İngilizce Adı: Best Laid Plans

Seri: Love by Design: Jack's Stories Serisi 2

Basım Tarihi: Şubat, 2015

Yayınevi: Harlequin Türkiye

Sayfa Sayısı: 169(ikili kitapta bu kitap için ayrılan sayfa sayısıdır)

Çeviri: Zeynep Arda

Konusu: 

Abra Wilson, onun gibi adamlarla daha önce de karşılaşmıştı. Bu tip adamlar önce kadınların kalbini çalar, sonra da hiçbir şey olmamış gibi ortadan kayboluverirlerdi. 

Doğu Kıyısı’ndan gelen ve kendine aşırı derecede güvenen bir mimar olan Cody Johnson da bu tanıma tıpatıp uyuyordu.

Ancak Cody ne kadar baş döndürücü olursa olsun, Abra onun büyüsüne kapılmayacaktı. Tabi Cody’nin kendine özgü planlarına karşı koyabilirse.

2 yorum:

  1. Böyle kitap bloglarıyla karşılaşınca pek mutlu oluyorum. :)
    Yazılarınıza bakacağım şimdi detaylıca...
    Ben de beklerim bloguma... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu takibe almıştım, şimdi de instagramdan aldım. Baktım 2009'dan beri yazıyorum demişsiniz. Aslında ben de hep yazıyorum blog sonra siliyorum nedense. Ama bu sefer son kalıcı bırakacağım.

      Sil