12 Ocak 2019 Cumartesi

Debbie Macomber – Cedar Cove Serisi 11 – Mimoza Caddesi




İngilizce Adı: 1105 Yakima Street

Seri: Cedar Cove Serisi 11

Basım Tarihi: Ocak, 2018

Yayınevi: Novella

Sayfa Sayısı: 416

Çeviri: Nilgün Birgül

Konusu:

Sevgili okur,

Muhtemelen eşimin beni terk ettiğinden haberiniz var. Tam ikinci baharı yaşıyorum derken Rachel, ergenliğin zirvesindeki kızım Jolene’le başa çıkamayacağına, bunun karnındaki bebeğimize iyi gelmeyeceğine karar verdi. Suçlunun ben olduğunun elbette farkındayım ama işlerin bu aşamaya geleceğini nereden bilebilirdim?

Şu an çözmem gereken en önemli sorun şu: Eşimi nasıl geri getirebilirim? Giderken ne bir adres ne bir telefon bıraktı. Bir diğer soru da kızım Jolene’le nasıl başa çıkacağım. Tabii bu sırada küçük kasabamızda tek sorun yaşayan ben değilim. Bilirsiniz Cedar Cove’da sular durulmaz. Sevgili Charlotte unutkanlıktan mustarip, Linc deseniz kayınpederinin gazabından kurtulamıyor. Ama ne olursa olsun benim aklım sadece Rachel’da. Nerede olduğunu biliyorsanız, beni de haberdar eder misiniz? Lütfen.

Bruce Peyton
1105 Mimoza Caddesi, Cedar Cove, Washington

“Mimoza Caddesi’nde içinizi ısıtacak bir Cedar Cove hikâyesi daha anlatılıyor. Bütün karakterler, hikâyeleriyle artık eski dostlarımız gibi oldu. Hepsi bizler gibi bir hayat mücadelesi veriyor. Debbie Macomber toplumsal meseleleri, evliliği ve aile içi sorunları anlatmak konusunda büyük bir usta. Serinin on birinci ve sondan bir önceki kitabını kaçırmayın!”

-Fresh Fiction

Yorumum:




Her ayın 25'i desem. #cedarcovedesem😢 bu serinin son kitabı henüz basılmadığı için 😢😢😢 burada bu seriyi noktalıyorum. Noktalarken içim sızlıyor gözlerim doluyor desem.😭😭😭@novellayayinlari acil son kitap😐

Evet Mimoza Caddesi ile serinin sondan bir önceki kitabını okudum. Artık taşlar yerine oturdu. Herkes hayatını düzene soktu. Bekarlar evlendi (yaş sınırı olmaksızın) Evliler çocuk sahibi oldu. Hatta dün kötü gözüyle baktığımız bir iki kişi ıslah oldu. Hatalardan ders çıkardı. İsim vermeden yazıyorum çünkü ilk kitabı okuyana ortalarda olana aaa x düzeldi evlendi sonunda vs demek aşırı spoiler oluyor. Tüm seriyi okurken bolca yaşadım bu durumu. 

Bu seriye veda ederken okuma arkadaşlarımla beraberliğimizin birinci yılına girmek üzereyiz. Her türden kitap okurunun yollarının kesiştiği bu grubumuz ilk Debbie Macomber ile çıkmıştı yola. Bu yüzden yazarın yeri ayrı bizde.❤❤❤

Cedar Cove'a veda etmek zor. Çok alışmıştık. En sevdiğim Charlotte çok özleyeceğim seni😢

@cevizin_kitaplari nın başlattığı #battaniyelikitap etkinliği için hazırladım görselimi. Bardağım @yesalmin hediyesi❤. Ve çayıma yansıyan gökyüzü bahçede donarak fotoğraf çektiğimin işareti.😄 okudunuz mu buraya kadar. O zaman sevgiler. 🐞🐞🐞

Yeni bir fidanda görüşmek üzere...

Not: instagram hesabım @dendenak'ta yaptığım yorumdur.


4 yorum:

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Mimoza caddesini hiçbir sitede bulamıyorum yayın evi değiştiği için sanırım:(novella yayınlarından alıp seriyi bitirmek istiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Novella Yayınları kapandı ve Mimoza Caddesini ancak sahaflar ya da Zebramo gibi yerlerde bulabilirsiniz.

      Sil